25 Eylül 2007 Salı

Gazeteport Yazarlık Yarışması - 1.Hafta

Sevgili okuyucularim,


www.gazeteport.com un acmis oldugu yazarlik yarismasina katildim, ilk iki elemeyi gectim ve ilk 500'e kaldim. Yarismayi kazanirsam kose yazari olarak sitelerinde yazi yazacagim. Bundan sonraki asamada yazilarimin populerligi ya da cok kisi tarafindan okunuyor olmas? onemli. Ayrica verilen oylar da cok buyuk oranda birinciyi belirleyecek. Yarismadan her hafta 100 yazar adayi elenecek.Elenenler arasinda olmamak için desteginize ihtiyacim var. Asagida linkini verdigim yazimi okuyabilir ve oylarinizla bana destek olabilirsiniz. Desteginiz icin simdiden çok tesekkurler!


Nice senelere Google!


Diger yazilarima su adresten ulasabilirsiniz:


Mert Erkal

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili okurlarım:) sevgili yazar:) iyi yönlendirme yapıyorsunuz.. valla helal olsun.. biz diyemiyoruz işte, girin bizim yazımızı okuyun vs.. diye.. valla helal olsun, ne diyelim, aldığınız puanların nasıl alındığı daha iyi anlaşılıyor şimdi..

Merkal dedi ki...

Sevgili isimsiz, bloglarım emrinize amadedir. Buyrun istediğiniz gibi haber yapın.Yarışmanın kurallarını iyi okursanız bu şekilde bir duyuru yapmanın yasak olmadığını göreceksiniz. Değerli vaktinizi başkalarının nasıl oy aldığını incelemek yerine, kendi oylarınızı artırmaya harcarsanız daha fazla oy alacağınıza eminim. Benim bu yarışmanın da ötesine giden vizyonum ve hedeflerim var. İsteyen herkesle paylaşabilirim.